Hos oss finner du dedikerte og engasjerte folk, som hver jobber for å strekke seg litt lenger. Våre ansatte er eksperter på det de driver med, og vi deler gladelig av kompetansen vår for å skape resultater for kundene våre.
Niklas J. Kallis
Daglig leder / CEO
Niklas er utdannet siviløkonom og har bred erfaring som toppleder. De siste 11 årene har han jobbet i ulike lederstillinger innen bil, retail, logistikk og forlagsvirksomhet.
Frode Bremnes
Salgsdirektør poser og emballasje / Sales Director bags and packaging
Frode er kjøpmannssønn og løsningsorientert butikknerd. Han begynte som butikksjef i Meny som 21-åring da familiebutikken ble avviklet. Han grunnla Smart Supply i 2007, og etter mange år som daglig leder, jobber han nå dedikert med våre dagligvarekunder og utvikling av nye produkter.
Stian Eidsvold
Key Account Manager
Stian er utdannet mediegrafiker og har de siste 10 årene jobbet som selger og Key Account Manager innen reklame og profilering. Han har erfaring med å jobbe med både store og små kunder på tvers av et bredt spekter av bransjer. Stian brenner for å bygge sterke relasjoner og finne de beste løsningene for hver enkelt kunde.
Driss O. Pedersen
Salgskonsulent / Sales
Driss har over 20-års salgserfaring og har tidligere jobbet som produkt- og distriktsansvarlig i båt- og MC-bransjen. Han er en nysgjerrig fyr med stor vitebegjærlighet, og er vår ekspert på dingser og duppeditter. Driss jobber som KAM i hovedsak mot byggevare og hagesentre.
Rune Hempel Larsen
Prosjektleder / Project Manager
Rune har jobbet med salg og kundeoppfølging i mange år, kommer fra Bama hvor han jobbet i 25 år. Jobber i Smart Supply som prosjektleder og KAM.
Helen Kanjo
Key Account Manager
Helen har jobbet hos Bonaventura Scandza fra 2006 til 2024. Hun startet som selger og steg raskt i gradene til Salgs- og Markedskoordinator og assisterende salgssjef, før hun ble Key Account Manager (KAM) på nasjonalt nivå i 2022.
Eivind Søreng
Innkjøpssjef / Purchase & Logistics Manager
Eivind har hatt mange oppgaver i Smart Supply, men har de siste 5 årene vært ansvarlig for innkjøp og logistikk. Han har bakgrunn fra dagligvare, hvor han har jobbet i alt fra store til små butikker i by og på landet, og innehatt ulike lederstillinger på butikknivå.
Hauk K. Lille-Schulstad
Konstituert leder Shared Services / Acting leader Shared Services
Hauk er utdannet økonom, og har blant annet 5 års erfaring fra dagligvarebransjen gjennom et grossistfirma. Han har jobbet med transport, kalkulering, avtaleforhandling og oppfølging av kunder på Østlandet. Jobber i Smart Supply med kalkulering, kundeoppfølging og andre forefallende oppgaver.
Elisa Romita
Praktikant / Intern
Elisa har en dobbel mastergrad innen internasjonale relasjoner. Hun har tidligere erfaring fra ulike firmaer innen salg og varehandel, både i Norge og utlandet. Hun startet i et internship hos Smart Supply høsten 2024 og er en del av Shared Services avdelingen. Hun vil ha flere fokusområder gjennom perioden, med spesielt fokus på interne prosesser.
Mona M. Bremnes
Eier, regnskap og HMS / Founder, Accounting and HSE
Mona startet opp Smart Supply sammen med Frode i 2007, og har tidligere jobbet både som lærer og i reiselivsbransjen. I dag er hun regnskapssjefen vår, i tillegg til at hun også sørger for at vi har det trivelig på jobb! Som seremonileder for Humanistforbundet kan Mona blant annet vie brudepar.
Har du lyst å bli en del av gjengen vår?
Hos oss skal det være gøy å gå på jobb, samtidig som vi tar jobben vår på stort alvor. Det er ikke alltid vi har ledige stillinger, men vi setter pris på om du tar kontakt uansett. Kanskje vi kan bli kollegaer i fremtiden!
Jobb hos oss